TEST - voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu TEST - voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu

TEST - voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marijke

08 Januari 2015 | Nederland, Nederland

De voorbereidingen op onze reis naar Ecuador zijn al een tijd geleden begonnen met het plannen van de periode (hoelang en wanneer), het kopen van de tickets, de inentingen regelen, medicijnen checken en bestellen... klerenlijst bedenken, wassen en wassen en noem maar op. Nu beginnen de zenuwen ook nog te komen, want er zal gepakt "moeten" worden!!
Dit is een TEST-tekst om op deze reispagina weer een beetje wegwijs te worden. En om te oefenen met een paar foto 's, links e.d. zodat we familie en vrienden, zo nu en dan, van ons reilen en zeilen op de hoogte kunnen houden.

• 08 Januari 2015 - 11:52

Gerben:

Test geslaagd

• 08 Januari 2015 - 13:52

Ellen:

Nou, de teksttest werkt in ieder geval :-)
    Succes met inpakken! we bellen nog wel even voordat jullie vertrekken...

• 08 Januari 2015 - 14:01

Gerben:

nou jullie test was wel geslaagd, maar mijn reactie niet, want alleen de titel is blijkbaar doorgekomen. In elk geval veel sterkte met de inpakkerij en we zullen jullie opwachten maandag :)

• 08 Januari 2015 - 16:49

Jeanine Groen:

Test geslaagd! Een heel gelukkig gezind en mooi 2015 voor jullie beiden en met dit vooruitzicht moet dat gaan lukken! Ik kijk uit naar de verhalen !!

• 09 Januari 2015 - 09:31

Jannie Brussee:

Wens jullie een fantastische mooie reis en geniet graag mee.(Had al op het FB knopje gedrukt en reactie verstuurd, dus wellicht komt er 2 x een berichtje van mij)

• 10 Januari 2015 - 16:22

Joke:

Heel veel plezier op jullie komende reis!
    Zelf ben ik een andere spannende reis aan het uitzoeken nu de trip naar Wit-Rusland en Litouwen niet doorgaat.
    Liefs van Joke

• 11 Januari 2015 - 06:51

Irene:

Haha, het is dus gelukt je te vinden op deze pagina! Hier is het luidruchtig feest 'ergens in de stad', ik weet niet eens waarom, maar goed, het is feest, en het klinkt lekker door, zo ruim na twaalfuur middernacht. Jullie zijn bijna onderweg naar ons toe!!!
    Ik zie er naar uit! We gaan maandag rondom lunchtijd op weg om jullie op te halen! Sterkte met de laatste loodjes voor de reis, en dan natuurlijk: een heel goede reis van Amsterdam naar Quito!!! Liefs, Irene