Uitgeput van het opruimen en de (inpak)stress ?!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu Uitgeput van het opruimen en de (inpak)stress ?!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu

Uitgeput van het opruimen en de (inpak)stress ?!?

Door: KoenMarijke

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marijke

04 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Weer heel wat gedaan vandaag, evenals de afgelopen dagen en in het lange weekend....een soort afscheidstoernee langs de familie (in Utrecht, Hoorn en Enschede op maandag!). Dinsdag onze uitbouw "ontmanteld" en leeggehaald, zodat die in de winter goed opgeknapt kan worden! Nu alles er weg is, blijkt dat ook wel echt nodig te zijn.... nadat die bijna 16 jaar geleden gebouwd is. Wel heel goed dat we die grote kast met serviesgoed en allerlei andere spullen (onderin) al op zondag 24 oktober verplaatst hadden (dat was een goed idee van Ko!).
Vandaag de eerste koffer gepakt, de gemakkelijkste (wat mij betreft dan), nl. die van Ko. Mijn spullen liggen nog lekker uitgestald op het niet in gebruik zijnde bed van Luuk. Ik vrees dat er een paar shirtjes, hemdjes of i.d. thuis zullen moeten blijven. Dat zien we morgen dan wel. Straks eerst goed en lang slapen om flink uit te rusten voor de laatste hele dag in Nederland, morgen dus.

  • 04 November 2010 - 19:27

    Irene:

    Sorry, ik had je verslagje nog niet gezien toen ik belde! Heb jullie inmiddels mail met treingegevens gestuurd. Zal ik om 9.30 bij jullie zijn? Liefs, groetjes, Irene

  • 05 November 2010 - 20:01

    Wil:

    spannend allemaal!
    Ik wens jullie een goede reis en een fantastische tijd en ga lekker meegenieten van jullie belevenissen!
    groetjes,
    Wil

  • 10 November 2010 - 15:12

    Esther:

    Tjonge4, ik zat me er zo op te verheugen om al de practige dingen uit Thailand weer even terug te beleven via jullie reis! Maar voor jullie natuurlijk nog vervelender.
    Ik ga er vanuit dat Ko weer snel op de been is en dat jullie dan alsnog de sprong naar het verre Oosten wagen!
    Overigens ter geruststelling en voor Gerard: de ziekenhuizen in Thailand zijn van uitstekend niveau!We weten er alles van.... (liever niet nodig natuurlijk maar just in case..)!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ko en Marijke

Actief sinds 10 Okt. 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 35553

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 23 Februari 2015

Naar AMBATO, naar Irene en Gerben!

27 Januari 2011 - 24 April 2011

Onze Thailand-Laos reis: avontuurlijk natuurlijk!

Landen bezocht: