In een heel andere wereld beland!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu In een heel andere wereld beland!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu

In een heel andere wereld beland!!!

Door: KoenMarijke

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marijke

08 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Een citaat in mijn agenda luidt als volgt: "Life is what happens to you while you are busy making other plans." Dat is een tekst van John Lennon!
En dat is nu precies wat er de afgelopen drie nachten (dagen) is gebeurd. In de nacht van donderdag op vrijdag heeft Ko zulke pijnlijke maag-/buik-klachten gekregen dat hij na een lange, pijnlijke en “strompelende” weg van medisch geschoolden raadplegen uiteindelijk naar de Spoedeisende Hulp werd verwezen. Om een lang, te uitweidend verhaal kort te houden: ze hebben hem in het ziekenhuis opgenomen en inmiddels is de pijn met flinke doses pijnstillers van verschillende aard onder controle. Na een aantal onderzoeken zijn nu de meest voor de hand liggende aandoeningen (o.a. nierstenen en galstenen) uitgesloten, maar weten we nog niet wat het dan wel is.
We zijn weliswaar in een heel andere wereld beland, maar niet via de geboekte vlucht naar Bangkok (met een overstap in Dubai!) in de verlangde Aziatische wereld en warmte, waarvoor we de afgelopen maanden zoveel mooie, avontuurlijke (reis)plannen gemaakt hebben. Voorlopig stellen we het reizen uit, maar van uitstel komt geen afstel, dat hopen wij tenminste!

• 08 November 2010 - 07:36

Avalphen@brabant.nl:

Hey Ko en Marijke, wat vervelend!!!!! Hoop dat het weer helemaal goed komt met Ko en dat jullie verder jullie droomreis kunnen maken.... heel veel groetjes van ons allemaal en Ko: zet hem op!!!!. Gr. Anja

• 08 November 2010 - 08:22

Ywijns@brabant.nl:

Hallo Ko en Marijke,
    Wat een enorme tegenslag.En dat het nu juist Ko moet treffen die daar na maanden zo naar toe geleefd heeft. Maar zoals jullie al schrijven van uitstel komt geen afstel.Ik hoop Ko dat je snel weer op de been bent en dat julle snel jullie reis kunnen vervolgen. Maar het komt goed. Alles komt altijd goed.
    Heel veel groeten Von

• 08 November 2010 - 08:38

Vester:

Hoi Ko,

Veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer op de been.

Gr, Vester

• 08 November 2010 - 09:02

Aboezeman@brabant.nl:

hoi ko

wat een pech! Ik wist niet wat ik hoorde. Ik hoop dat t snel duidelijk is wat voor beest of knoop er in je buik zit, en dat die er snel uit kan worden gehaald. Zodat jullie alsnog kunnen vertrekken. Veel beterschap!!!!

groetjes
    anneke

• 08 November 2010 - 09:12

Hugo Artz:

Dit is natuurlijk een vreselijke domper. Hopelijk is Ko weer snel op de been en kunnen jullie verder. Sterkte en hartelijke groeten,
    Hugo

• 08 November 2010 - 10:04

Gerard Huisman:

Je houdt het niet voor mogelijk. Wie had dit kunnen bedenken? Een geluk bij een ongeluk: begonnen hier thuis en niet vlak na aankomst daar. Wie weet wat je dan in Bangkok te wachten staat?
    Toch erg vervelend. Ko en Marijke kop op. Hopelijk alles snel in orde en alsnog op reis. Ko beterschap en Marijke houd ons op de hoogte. Groet!

• 08 November 2010 - 10:13

René Dierx:

Hoi Ko,
    wat een vervelend bericht net nu je van een heerlijke 'vakantie' wilt gaan genieten. Ik wens je het allerbeste toe en snel op de been zodat je alsnog kunt gaan genieten!!
    René

• 08 November 2010 - 12:32

Maureen:

Hallo Ko,

Wat ontzettend vervelend voor je. En dat net voor een reis waar je je zo op verheugd hebt.
    Heel veel beterschap!
    Groeten, Maureen

• 08 November 2010 - 13:50

Francis Witmer:

Hi Ko,
    Dat is inderdaad 'life'. Ik hoop van ganzer harte dat die mooie Aziatische wereld toch nog voor jullie in het verschiet ligt.
    Beterschap.

• 08 November 2010 - 18:34

Lia Nelis:

Dag Marijke, met schrik lees ik dit verslag. Ik hoop dat jullie snel minder zorgen hebben en alsnog lekker kunnen gaan reizen.
    Sterkte en beterschap voor Ko,
    vriendelijke groet,

Lia

• 09 November 2010 - 13:38

Elly:

Ko en Marijke,
    Goh, wat een bericht. Hier houd je toch echt geen rekening mee. Hopelijk een snel herstel zodat jullie alsnog naar het oosten kunnen afreizen.
    Groetjes,
    Elly

• 09 November 2010 - 14:42

Arnoud Fortgens:

Hallo Ko,

Vorige week vertelde je me nog vol enthousiame over jouw komende reis naar Thailand. En nu deze tegenslag !
    Ik hoop dat je weer snel herstelt en dan echt op pad !

Gr. Arnoud

• 09 November 2010 - 16:22

Johan:

Hee ko, wat een bericht zeg. Ik hoop dat je snel weer op de been bent en dat jullie alsnog kunnen gaan reizen. Veel beterschap. Groet, johan

• 09 November 2010 - 20:01

Marcel Van Uden:

De binnenwereld, we hebben het er vaak over gehad, Ko. Nu zit de jouwe wel heel erg tegen, wat een pech! Heel veel sterkte, ook voor Marijke! Groet, Marcel

• 10 November 2010 - 11:35

Wim Haarmann:

Hoi Ko, Dat is echt pech. Mijn eerste reactie was "Hopelijk vinden ze snel de oorzaak en herstelt Ko snel". Maar het lijkt me toch beter dat je de hectiek nu even laat varen en de tijd neemt om weer beter te worden. En daarna relaxed op reis.

Groet,
    Wim