Hervatting sabbatical in zicht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu Hervatting sabbatical in zicht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ko en Marijke - WaarBenJij.nu

Hervatting sabbatical in zicht

Door: KoenMarijke

Blijf op de hoogte en volg Ko en Marijke

16 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Mijn actieradius wordt groter en groter en ik ben steeds minder vaak moe. Zo nadert het moment dat we onze sabbatical kunnen hervatten en eindelijk echt op reis kunnen. Waarheen? Thailand-Laos (avontuurlijk natuurlijk) is nog steeds een goede optie, maar we hebben inmiddels ook een paar alternatieven doorgenomen. Zo rond de jaarwisseling zullen we een besluit nemen.

  • 16 December 2010 - 11:54

    Ywijns@brabant:

    Ha Ko wat fijn te horen dat je actieradius steeds groter wordt en ik zou het super leuk voor jullie vinden als jullie dan eindelijk aan jullie prachtige reis waar jullie zo naar uitgekeken hebben, zouden kunnen beginnen. Ik wens jullie in ieder gevallen hele gezellige kerstdagen en voor het nieuwe jaar veel uitdagingen, inspiraties, geluk maar vooral een hele goede gezondheid.
    groetjes Von

  • 17 December 2010 - 18:09

    Irene:

    Geweldig! Misschien eerst ook nog wat schaatsen? Of sneeuwt het daar te veel voor. Van Jaco hoorde ik de bestemming Bali vallen. Jullie zijn ook altijd welkom in Ambato! Liefs, en tot gauw, Irene

  • 03 Januari 2011 - 09:06

    Hugo Artz:

    Dag Ko,
    Uit jouw bericht naar aanleiding van het bezoek van Loet en Arie heb ik begrepen dat je weer helemaal beter bent. Dat blijkt eveneens uit de informatie die ik van de bedrijfsarts heb gekregen. Dat lijkt me een perfect begin van 2011 en een gelukkige afsluiting 2010. Blij toe dat het allemaal goed is afgelopen en fijn dat je je nu echt op je reis kunt richten. Ik wens je samen met Marijke een onvergetelijke en fijne tijd toe. Jullie hebben het beiden verdiend. Geniet er maar dubbel en dwars van!!
    Hartelijke groeten,

    Hugo Artz

  • 03 Januari 2011 - 19:58

    Joke:

    Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig naar jullie reisbestemming!

  • 06 Januari 2011 - 12:14

    Irene:

    Wat jammer dat ik jullie dan net niet meer zie! Maar, wat geweldig dat jullie gewoon de kabel weer oppikken waar hij de vorige keer een kink kreeg. Ben jij ook alweer helemaal hersteld van je valpartij Marijke? Tot gauw, liefs, groetjes, Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ko en Marijke

Actief sinds 10 Okt. 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 35554

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 23 Februari 2015

Naar AMBATO, naar Irene en Gerben!

27 Januari 2011 - 24 April 2011

Onze Thailand-Laos reis: avontuurlijk natuurlijk!

Landen bezocht: